Březnové 4zkoušky

27.03.2011 21:52

Největší vítězství tohoto víkendu je počasí, které nám přálo. Oproti slibovaným dešťům a zimě v sobotu dokonce vykukovalo sluníčko, a tak jsme si to užívali.

Jeli jsme s Markétou na 11.hodinu (přejímka A2). Vše odsejpalo přesně podle slibovaného časového harmonogramu, začínali small, tak jsme šli hned na věc. První běh se nám běžel dobře, akorát houpačku Penny nějak nezvládala (nelíbila se jí?), úplně se tam rozcápla, jakoby se bála zhoupnutí, zastavila už před zónou, ale naštěstí neodskočila. Takové štěstí už jsme neměli na kladině, a tak jsme doběhli "až" na 5.místě s jednou chybou. Olča s Aroskem v MA2 byli v tomto běhu druzí, běželi bez chyb, bohužel zinkasovali 1,5 TB za čas, což byl docela pech.

Druhý běh se mi zdál o maličko těžší, hlavně jsem nezvládla já náběh do slalomu,  trošku jsem ztratila orientaci  a Penny jsem teda v obtížném náběhu moc nepomohla, což bylo hned ohodnoceno odmítnutím. Další obtížná místa jsme už zvládly, a s naší nejvyšší postupovkou z celého víkendu (3,56) jsme uzmuly 4.místo s 5,93 TB, hned za třetí Markétou.

V neděli byl scénář hodně podobný, jen toho sluníčka bylo míň. V prvním běhu shodila Penny laťku, což se jí obvykle nestává, akorát postupovka se výrazněji snížila, přesto se mi nezdálo že by se nějak moc courala. Ve druhém  běhu jsme to už daly bez chyb, bohužel ale s 3,84 TB za čas, což stačilo na třetí místo a Markétu s Ghibli (1 odm) jsme odsunuly na čtvrté :-)

Pak jsme se zdržely ještě i na běhy A1, abysme povzbudily Gadgetku a Betynku, a "ulovily" pár fotek a filmových záběrů. Gadgetka s přehledem vyhrála s postupovkou 4,7 - roste z ní budoucí šampionka, Betynka s jednou chybou ve slalomu skončila čtvrtá. Závody se povedly, příjemnou atmosféru narušil malinko akorát Frantův DISk za to, že odměnil svého pudlíka za cílem ještě v prostoru parkuru :-(

Za fotky Penny děkuji Markétě.

Moje fotky na rajčeti:   sobota - neděle

Zpět

Vyhledávání

©Helena Hudečková_ 2011 Všechna práva vyhrazena.