Svojetice

12.03.2011 21:43

Takže naše premiéra v SA2 je tady. Z domova jsme vyjížděly v 10,30 (dost příjemné) a dokonce nás Olča vyzvedla až u baráku. Ještě s námi jela Markéta s Ghibli a Leona s Jupíkem (OSA Alea). Cesta rychle uběhla, přijely jsme dřív než bylo v plánu, a přesto už byly jedničky doběhané. Taky milé překvapení, časový harmonogram byl dodržen :-)

Po prezenci jsme okukovali už postavený parkur, a mě dělala hlavu úvodní kombinace 1-2-3, pořád jsem to řešila s Olinou, jak a kudy. Dohodly jsme se že to zkusíme celé na pravou ruku,  a tak to taky dobře vyšlo. Další zádrhel byl 10-11 aneb nástup na kladinu nebo radši tunel? Já si s tím moc hlavu nelámala, Penny se málokdy vydá někam sama iniciativně. No ale, tady překvapila a hupla radši do tunelu. Pak už ze mně spadla všechna nervozita, když už jsme byly DIS, tak jsem jí už vyslala na dálku do tunelu (13) a všechno jsme krásně a v tempu doběhly bez potíží. Byla jsem i tak spokojená, Penny běžela celkem rychle. Nevýhodou bylo že jsme startovaly jako úplně první ze všech dvojek, tak jsem ani nemohla omkrnout vedení ostatních. Možná jsem měla vést Penny na levou ruku a tělem zakrýt ten tunel, někdo tak běhal, ale mě přišlo že by mi tam ten tunel překážel. Holt se máme ještě co učit.

Bohužel i ostatní členky naší SA2 výpravy se diskly, čest auta zachraňovala Olina s Aroskem v MA2, kteří doběhli, ale s chybama, takže umístění žádné.

Druhý běh byl (podle mě i ostatních) ještě těžší. Rychlí psi neměli vůbec šanci a prostě vždycky vlítli do nějaké pastičky. Zvlášť lákavý byl tunel za 4 (kam se ale jít nemělo), někteří  psi šli i do látkáče místo na zeď. Penny běžela skvěle, zvládla i tu zeď zezadu. Malý problém nastal s kladinou, jakmile jsem jí navedla na kladinu, utekla jsem jí, abych oběhla překážející tunel a mohla jí svést na zónu. Jenže Penny výrazně zpomalila, když jsem jí utekla, ale tady to pro mě nemělo jiné řešení, kdybych šla s ní, tak by skočila zónu. Takhle se povedla a my mastily dál. Tunel 12 jsem šla na pravou ruku (obíhala jsem to s ní). Neodvážila jsem se zůstat za kladinou a vést jí na dálku. Náběh do slalomu se povedl, doběh posledních 3 překážek už byl stejný jako v prvním běhu.

V SA2 doběhly oba běhy jen 3 týmy z 15, v LA2 nikdo (z 20). Pan rozhodčí Rybář to závodníkům moc neulehčoval :-)

Co ale vyšlo taky bezvadně bylo počasí, sluníčko svítilo celé odpoledne, takže výlet se nám všem moc líbil.

Zpět

Vyhledávání

©Helena Hudečková_ 2011 Všechna práva vyhrazena.